CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, May 4, 2009

FRIENDS part 2 (buat Anis)

ni la Anis...

Isnin 5 Mei 2009

Setibanya di pejabat, diri terus menemui Wani. "Anis tak de pagi ni, dia g lapor diri" kate Wani. Diri diam seketika sebelum mempelawa Wani untuk 'breakfast' bersama. "Anis belanja nasi lemak la ari ni, jap lagi sampai lar" sambungnya lagi. Walau pun begitu kami tetap ke kantin berdua untuk membeli air dan sedikit lauk untuk dijamah bersama nasi lemak yang di beli Anis. Diri terfikir, selalunya kami bertiga, sekarang berdua.

Anis, rakan sekerja yang baru setahun dikenali akan bertukar jabatan dan menjawat jawatan baru "EO" executive officer. Taniah...!!!

Anis tiba di kejabat sebelum "lunch hour'. Diri cuma memandang dari jauh dan melakukan kerja-kerja seperti biasa,tapi " i'll miss her, we all will " jika diingat kembali, diri sentiasa seperti tidak sependapat dengan Anis.Sering kami seakan-akan "panas" bila berkata-kata, tapi itu lah rempah ratus yang manjadikan diri senang dengan Anis sebenarnya. Tidak terkecuali Wani dan Wawa, hehehehehe. Setiap kali diri merasa sedikit kesukaran kerja atau ingin melepaskan 'tension' kerja, Anis lah mangsanya. Diri tahu dia akan sentiasa ada untuk memberi sedikit pertolongan mahupun hanya berborak kosong. Sekarang sudut tu tidak berpenghuni, tiada lagi bayang Anis. Walau bagaimana pun, diri tetap berasa gembira untuk Anis . Ini semua untuk kemajuan dirinya juga.
Anis, "thanks for everything, you a good person".
Good Luck !!

hehehehe
macam dulu-dulu le...
wani,anis & me


mase main bowling
kat mid valley



emmmm....sedapnyer..
promosi durian ngan anis...hehehehehe



ewah...ewah... bukan main lagi..
poco-poco plak dia...





antara askar-askar
bahagian latihan JPSM..hahahaha




askar-askar bahagian latiahan
nari poco-poco....hehehehehe...bantai je..

0 comments: